Tuesday, February 14, 2006

FRINDSHIP


Semasa baru menjejaki kai ke universiti ini, saya takut saya tidak mempunayai kawan. Walaupun biasa tinggal di asrama tetapi keadaannya amat berbeza di universiti.

Saya amat risau serta bimbang kalau saya tidak mampu untuk menyesuaikan diri saya. Tetapi TUHAN telah memberikan saya empat orang sahabat di universiti ini.

Gambar ini diambil ketika kami membuat persembahan tentang Tarian Borneo semasa sambutan Hari Kebangsaan peringkat kolej. Duduk dari kiri adalah Angela binti Bujang ataupun lebih dikenali sebagai Angel , orang Sarawak dan mengambil kursus Pengurusan Awam, seterusnya ialah Esther Juanililo ataupun Kici yang berasal dari Sabah dan mengambil kursus Pengurusan Bank. Kemudiannya ialah Norazimah a/p Olleh ataupun Emma yang berasal dari Pahang, Doritha anak Thani ataupun kami biasa memanggilnya Dodan yag terakhirnya ialah saya sendiri.

Sekarang semuanya sudah boleh menyesuaikan diri dan apabila kami bercakap semula tentang pengalaman dan cerita pada hari pertama mendaftar, memulakan persahabatan dan segala-galanya tentang kami, kami akan menyatakan kebodohan diri masing-masing.

Secara peribadinya, saya berasa cukup bertuah dan beruntung kerana mempunyai kawan-kawan yang boleh membantu anatara satu sama lain. Harapan saya semoga tali persahabatan kami kekal hingga ke akhir hayat kehidupan kami. ADIOS.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home