Thursday, May 18, 2006

alahai blogggggggggggg

first time nak guna dan buka blog ni saya tak akan lupa. betapa jahilnya kita menggunakan serta seterusnya mengaplikasikan teknologi terkini ini. belum lagi tentang bagaimana orang membuat perisian serta perkakasan teknologi tersebut.

jadi pengajarannya mudah,memang tidak dinafikan tanpa penggunaan teknologi kita masih boleh hidup kerana kita masih mengekalkan penggunaan tradisional di dalam kehidupan seharian.ialah kalau tak mahu susah beratur untuk mengambil duit kita boleh menggunakan mesin kad ATM untuk mengambil duit.tretapi sampai bila kita boleh melarikan diri kita daripada penggunaan teknologi ini.....

jadi apa nak dikata ialah apakah jadahnya penggunaan teknologi ini.selalunya ataupun kebiasaannya tiada pun kecacatan didalam mengunakan sebarang bentuk perisian ataupun perkakasan teknologi ini. silapnya ialah apabila kita mengubah penggunaannya serta faedahnya kepada perkara yang tidak sepatutnya.jadi ia dengan mudahnya melabelkan penggunaan teknologi ini sebagai suatu kesilapan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home