Wednesday, June 21, 2006

aLkIsAH............................

kalau cita erra dan yusry punya cita tentang angka 3, kisah saya pun ada citanye tersendiri...

nak dijadikan cita mula-mulanya kami keluar kerana nak menukar tiket penerbangan saya kerana ada masalah tentang jadual penerbangan saya, setelah selesai semuanya jadi kami pun makan dan keluar seperti pasangan lainnya...

yang uniknya dia beli selipar...

dipendekkan cerita saat kami break pun saat saya nak membeli tiket ke jb...
uniknya sekali lagi dia beli selipar...

kisahnya tiket dan selipar...menyebabkan saya terfikir beribu kali nak membeli tiket dan jua selipar....

takyah lah saya cita semuanya tentang dia tetapi dia tetap istimewa di hati saya kerana dialah lelaki yang saya cari selama ini...kerana betullah kata-kata pujangga yang mengatakan " ...yang menyedihkan dalam hidup adalah ketika bertemu seseorang yang sangat beerti dan mendapati pada akhirnya tidak demikian adanya dan harus melepaskannya pergi..."

sekian......

0 Comments:

Post a Comment

<< Home